.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلایل حضور محسن رضایی در انتخابات

نماينده مردم مسجد سليمان گفت که حضور " محسن رضايي" در عرصه رقابت هاي دهمين دوره رياست جمهوري به معني شکسته شدن آراي اصولگرايان نيست.

به گزارش ایرنا،" اميدوار رضايي"ا، با تاکيد بر حضور قطعي " محسن رضايي" در رقابت هاي رياست جمهوري دوره دهم اظهار داشت: حضور رضايي به معني شکسته شدن آراي اصولگرايان نيست چون هيچ نامزدي برنامه مشابه ديگري ندارد که بخواهد آراي ديگري را بشکند.

وي افزود: اين گمانه زني ها در صورتي صحيح است که افکار و برنامه ها و تيپ کاري رضايي با احمدي نژاد يکي باشد در حالي که رضايي با فکر، جايگاه و برنامه اي وارد ميدان خواهد شد که متفاوت از برنامه هاي احمدي نژاد است.

رضايي اظهار داشت: در حال حاضر چهار نامزد کاملا متفاوت در عرصه رقابت هاي انتخاباتي هستند که از جهات مختلفي با يکديگر متفاوتند و حتي نامزدهاي اصلاح طلبان نيز از تفاوت هاي زيادي با يکديگر برخوردارند.

نماينده مردم مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه بيشتر گروه هاي اصولگرا حمايت خود را از نامزدي احمدي نژاد اعلام کرده اند محسن رضايي چگونه مي خواهد از ابزار احزاب و حمايت آنان را جلب کند، گفت که بسياري از گروه هاي سياسي و احزاب از رضايي خواسته اند تا در ميدان رقابت هاي انتخاباتي حضور يابد ولي وي از اين گروهها نامي نبرد.

اميدوار رضايي گفت: رضايي پس از آنکه در مجلس و ساير مراکز مشورت هايي داشت ،به اين نتيجه رسيد که در رقابت هاي انتخابات آتي حاضر شود.

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد که چهره ها و شخصيت هاي مطرح جريان اصولگرايي حضور محسن رضايي در عرصه انتخابات را گامي در جهت پر شورتر شدن انتخابات دانسته اند.

رضايي در پاسخ به اينکه گفته مي شود هاشمي رفسنجاني از حاميان حضور " محسن رضايي" در رقابت هاي آتي رياست جمهوري است، گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني نظر خاصي روي نامزدها ندارد بلکه او نيز خواهان افزايش مشارکت مردم در انتخابات است.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها کساني را که احساس تکليف کرده و توانايي خدمت به مردم در جايگاه رياست جمهوري دارند به حضور در انتخابات تشويق کرده اند و بر اين اساس تصور مي کنم که هاشمي رفسنجاني نيز از همين رويه در عرصه انتخابات و حمايت از نامزدها پيروي مي کند.

رضايي احتمال انصراف برادرش از رقابت هاي رياست جمهوري همچون انتخابات دوره نهم را بعيد دانست و گفت: تصور مي کنم همه کساني که داوطلب حضور در عرصه رقابت هاي رياست جمهوري هستند، تا پايان انتخابات در صحنه خواهند ماند.

وي افزود: " محسن رضايي" در صورت پيروزي به طور حتم ايده دولت ائتلافي را پيگيري خواهد کرد و جمع گرايي و جمع محوري را در دستور کار خود قرار خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.